Klage eller reklamasjon på korttransaksjoner

Oppdager du ukjente eller dobbelt belastede transaksjoner på kortet ditt, ber vi deg først ta kontakt med oss på telefon 70 11 30 00, slik av vi får registrert kortreklamasjonen i vårt system. Da kan vi lettere finne ut hva reklamasjonen / klagen gjelder og du får raskere svar på din henvendelse.

Reklamasjon VISA kort

Fremgangsmåte:

  1. Fyll inn reklamasjonsskjemaet.
  2. Vær oppmerksom på at skjemaet må BankID signeres.
  3. Send inn skjemaet elektronisk via en av lenkene under.
  4. Når vi mottar skjemaet blir reklamasjonen behandlet og du hører fra oss.
Reklamasjon Mastercard

Fremgangsmåte:

  1. Logg deg inn på ditt Mastercard.
  2. Klikk på "Flere valg" og scroll ned til "Reklamasjon"
  3. Fyll inn reklamasjonen, hva som har skjedd og erklæringer.
  4. Send inn reklamasjonen. 
  5. Du får tilbakemelding når reklamasjonen er mottatt og behandlet.

Vi hjelper deg gjerne!

Trenger du råd eller ønsker mer info om våre produkt og tjenester? Vi hjelper deg med å finne de beste løsningene for deg.